Menü

Nyitólap
"Nem félek és az sem baj ha a lábam sárba lép Elindultam vissza most már miért fordulnék"

2008.02.25. 19:46 zrge

"Én vagyok a tövény"

útlevél-update

na szépen leírtam hogy "mennyiholhogymikorkellaztánagyonmár".
oké reggel kocsi irány okmányiroda.
-jó napot,útlevelet szeretnék igényelni.
-semmi probléma.személyit,lakcímkártyát és a régi utlevelet kérném.
-(fasza)és ha setleg nincs meg a régi útlevelem akkor mi a teendő.
-abban az esetben minden ár duplázódik.
kurvajó.magyarul a lenti tarifát szorozd be kettővel.szerencsére csak egy fölös útba került mert megtaláltam a fiók mélyén.anno még a 90-es évek hajnalán vendégeskedtem kassán egy pár napig, mintha tegnap lett volna.3 nap alatt bezabáltam 5,5 kg gumicukrot amit iszonyatos hasfájás követett.hasonlót csak a következő évtized elején éreztem másnaposan reggel kb 0,5 liter törkölypálinka elfogyasztása után.
szóval útlevél: sürgösség, 5 évre, 5 munkanap alatt.illeték: -12 000 (ferenc testvér megvámol még)

bank:

természetesen napok kérdése és zárolták volna a minusz kétezres számlám, úgyhogy abba invesztáltam 5 000-et.egyúttal megredeltem a netbankot mert a csaj szerint kell majd a foglaláshoz.természetesen nyomtató elromlik, én mosolyog, tanácsot ad, mosolyog vár félórát, csaj rábasz kettőt mosolyog, nyomtató működik.
amúgy csili-vili megnéztem.utalgathatom mind a 2 428 forintomat kedvemre a neten.


biztosítás:

sajna ebbe még bele kell mászni.ugyanis hivatalos kinti tb-m csak akkor lesz ha már van munkám, ami akár 1-2 hónapba is tellhet.elvileg van egy szerződés a két állam között de nem síkerült nyilvánvalóan kideríteni hogy miből is áll ez.valószínű egy e-mailben fogok valami illetékest megkeresni.ha mégis kell kötni egy utasbiztosítást az olyan 25 körül van egy hónapra.

Szólj hozzá!

Címkék: okmányiroda útlevél biztosítás illeték bankszámla


A bejegyzés trackback címe:

https://zrge.blog.hu/api/trackback/id/tr91354215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása